تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

دستان من

هوالعزیز

 

زمانی که دستان تهی من ، تا بیکران برای یافتنت اوج می گیرند
زمانی که در گوشه تنهائیم تو را جستجو می کنم
تمام امیدم به نگاه مهربان توست که یاریگرم هستی
مرا از تو گریزی نیست ، تو نهایت همه سخنهایی ، پایان همه بودنها
تمام هستی از تو معنا می گیرد ، از تو آغاز می شود و در تو پایان می پذیرد
نگاهم به هر سو که می رود ، به تو ختم  می شوم
چشم ها را که می بندم ، نمایان تر از همیشه با صدای هر گام قلبم در من طنین انداز می شوی
تو صاحب تک تک لحظه های منی
صاحب تک تک اشکهایم ، هنگامی که عاشقانه از چشمم جاری می شوند و در عشق تو جان می گیرندو پایان می پذیرند
می دانم تا رسیدن به سرزمین بیکران تو ، مرا کوچی بزرگ در پیش است
فرا رفتن تا هیچ و از تو آغاز شدن ، از نو تولد یافتن و معنا گرفتن
راه رسیدن به تو اگرچه راهی کوتاه و آسان نیست اما باید سفری آغاز کنی . سفری به درون
و لحظه رسیدن  ، دل به امانت گرفته را ، چون روز نخست ، پاک و پاکیزه هدیه به دست بیکران تو کرد و در وجود بی نهایتت محو شد .

 

 

 

 

 

شقایقی


نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام همراه مهربون
بسیار زیبا در وصف این راز و نیاز نوشته ای رو به نگارش درآوردید ما که لذت بردیم و به قولی خوشمان آمد :))
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
هرگاه از خدای سبحان درخواستی داری ابتدا بر پیامبر اسلام (ص) درود بفرست پس حاجت خود را بخواه زیرا خداوند بزرگوارتر از آن است که از دو حاجت یکی را برآورده کند و دیگری را باز دارد.
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشی و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

امپراطور سیاوش قمیشی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.soltan-siavash.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وب جالبی دارید
خوشحال می شم به من هم سر بزنید
با تشکر فراوان
امپراطور سیاوش قمیشی

آیناز جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.goldanoo.blogfa.com/

سلام شقایق نازم
وبت با اون نوشته هات خیلی زیباست
یه جورایی آدم و آروم می کنه بازم بهت سر می زنم
به من هم سر بزن یه کلبه کوچولو ی پر از عشق دارم
بای عزیزم
تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد