تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

تنهائی های ما

عبور باید کرد و همنورد افقهای دور باید شد

طولانی ترین شب عمرم --- یلدا ---

هوالعزیز

 

 

 

این موقع های سال ، همیشه با دستهای پر می اومد خونه .

تمام موجودی جیبشو خرید می کرد .تمامشو.

با علاقه تمام، برای هرکسی اون چیزی رو که دوست داشت می خرید .

همه تا نیمه های شب بیدار بودیم . می گفتیمو و خندیدیم . من بودمو

خانواده ام – پدرم و برادرم .

یلدای پیش با اونکه غمی در دل داشت بازم هم نذاشت یلدای ما تاریک و بلند باشه .

اما امروز نیومد . خبری نبود از نگاه مهربونش. از لبخند رضایتش برای اینکه خریدش

 کامل بود.

جاش خیلی خالیه . خیلی زیاد . دلم خیلی براش تنگ شده . خیلی زیاد .

منتظرم که بیاد اما می دونم انتظارم بی نتیجه است.

امشب ، یلدای ما بی اونا بلند و تاریکه . بی پدر و برادرم ، بلندترین شب عمرم

میشه . بی صدای خنده هاشون . بی دستهای گرمشون

وقتی پدرت هست ، خیالت راحته ، فکر می کنی هیچ وقت تنهات نمی ذاره .

به بودنش اعتماد داری اما یه روز ناغافل توی بغلت تنهات می ذاره و تو می مونی

و یه آغوش خالی

نمی دونم چرا تا وقتی بود ، قدرشون بطور کمال ندونستم . چرا؟؟؟؟؟؟

امشب و تمام شبهای عمرمو تنها به امید نگاه مهربان خدای مهربونم به صبح می رسونم.

اونی که می دونم در طلوع آخر منتظر رسیدن همه ماست.

 

انتظار می کشم روزی رو که دوباره اونها رو در آغوش بکشم و بگم در اوج جوانی ،

زندگیم با رفتن اونها رنگ دیگری پیدا کرد . زندگیم شد فقط رنگ خدا

 

رنگ خدا

 

 

 

شقایقی

نظرات 4 + ارسال نظر
تنــهاتـرین تنــهایـان پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
00000000000000000
سلام همراه مهربون
یه خبر جدید دارم واست
امروز با سه آپدیت متفاوت در خدمتتون هستم !!
شاید برای اولین باری بود که کلبه تنهاترین تنهایان در یک رو سه بار آپدیت میشه !!
از این به بعد کلبه من تنهاترین یک روز در میون به روز میشه !!
امیدوارم که از غافله همراهی عقب نمونی و سعادت حضورت سبزت رو از من تنهاترین دریغ نکنی !!
بی نهایت خوشحال میشم اگه اون طرفا تشریف بیاری
و در آخر :
در پناه حضرت دوست شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000
____________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

ری را جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی


خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

بای

لیلم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.leilem.blogfa.com/


به ما سر نزدی
یک عمرگذشتی و به ما سر نزدی

بیچاره دری که تو به آن در نزدی

من زنگ زدم زبس که ماندم سر پا

یک سنگ چه شد به ما تو آخر نزدی

شادی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ http://manoto84.persianblog.ir/

درکت میکنم...زیــــــاد.
من هم یلدایی داشتم بی پدر،بی برادر:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد